چاشنی راهنمای محلی کاتالونیا: سفری فرهنگی و توریستی به ماورای بارسلون در شمال شرقی اسپانیا - چاشنی

اگر به محبوب‌ترین شهرهای اسپانیا فکر کنید، در ابتدا شهر بارسلون به ذهن شما می‌رسد که یکی از مهم‌ترین و پرهیاهوترین شهرهای جهان است. با این وجود این بار قصد داریم به سراغ یک شهر ویژه با طبیعت فوق العاده بی‌نظیر و به دور از هیاهوی شهری برویم و با فرهنگ غنی آن آشنا شویم. در ادامه با همراهی چاشنی راهنمای محلی کاتالونیا: سفری فرهنگی و توریستی به ماورای بارسلون در شمال شرقی اسپانیا را دنبال کنید تا با این منطقه بیشتر آشنا شوید.

راهنمای محلی کاتالونیا

راهنمای محلی کاتالونیا

با خداحافظی از شلوغی‌های بارسلونا و تنها یک ساعت رانندگی به سمت غرب، به شهرهای ساکت ساحلی کاتالونیا و مناطق زیبای طبیعی شمال شرقی اسپانیا می‌رسید. خواهید دید که این منطقه وسیع‌تر، طبیعی‌تر و آرام‌تر، چیزهای زیادی برای عرضه دارد که از غذا و نوشیدنی‌های بی‌نظیر محلی گرفته تا خانه‌ها، موزه‌ها و ساختمان‌های هنری مشهور شما را به یک تور گردشگری هیجان انگیز فرا می‌خواند. در حالی که مناظر طبیعی چه در شهرهای کوچک و چه در حومه شهر کاتالونیا بسیار زیبا هستند، فرهنگ این شهر همچنین دارای جنبه‌های هنری فراوان و در ارتباط با چهار تن از مشهورترین هنرمندان جهان با نام‌های «آنتونی گائودی» (Antoni Gaudí) معمار، «خوان میرو» (Joan Miró) و «پابلو پیکاسو» (Pablo Picasso) نقاش و نوازنده ویولن سل «پابلو کاسالس» (Pablo Casals) است.

در ادامه با راهنمای محلی کاتالونیا می‌توانید یک مسافرت دلپذیر و هیجان انگیز را برای سفر بعدی خود برنامه ریزی کنید. در ادامه فعالیت‌هایی را که می‌توانید در مقصد بعدی خود به شمال شرقی اسپانیا تجربه کنید، می‌خوانید:

۱٫ خود را غرق در هنر کنید

راهنمای محلی کاتالونیا - 1. خود را غرق در هنر کنید

اگر به دنبال یک سفر یک روزه در منطقه کاتالونیا هستید، در راهنمای محلی کاتالونیا به شما توصیه می‌شود که به Horta de Sant Joan بروید. این روستای زیبا بخشی از پروژه گردشگری بازدیدکنندگان است که نشان می‌دهد چگونه منطقه کاتالان بر کار چهار هنرمند بزرگ جهانی تأثیر گذاشته است. این روستا یک مکان عالی برای طرفداران پیکاسو در بالای تپه قرار دارد و طبیعت آرام و دل نواز آن طوری است که به نظر می‌رسد زمان متوقف شده است. شما در این روستا هر آن چه که برای آشنایی با فرهنگ این کشور نیاز دارید، خواهید دید.

۲٫ رژیم مدیترانه‌ای را بچشید

راهنمای محلی کاتالونیا - 2. رژیم مدیترانه‌ای را بچشید

جالب است بدانید که در کاتالونیا، روغن زیتون به طور گسترده تولید می‌شود و این منطقه سالانه حدود ۲۷,۰۰۰ تن از این محصول را برداشت می‌کند. این زمین‌های کشاورزی و آسیاب‌های روغن زیتون در سراسر شهر عموما مورد استقبال گردشگران قرار می‌گیرند. Horta de Sant Joan، یک کارخانه تولید روغن زیتون کوچک است که در یک ساختمان باستانی در روستا پنهان شده و انتخابی عالی برای بازدید از روند تولید این ماده محبوب در جهان است.

۳٫ جزیره درون مرزی را فراموش نکنید

راهنمای محلی کاتالونیا - 3. جزیره درون مرزی را فراموش نکنید

Mont-roig del Camp به عنوان یک جزیره درون مرزی در داخل کشور قرار دارد و جایی است که هنرمند «خوان میرو» (Joan Miro) برای خلق برخی از مشهورترین شاهکارهای هنری خود، از این مکان الهام گرفته است.

۴٫ به ساحل بروید

4. به ساحل بروید

شهر «ال وندرل» (El Vendrell) واقع در استان «تاراگونا» (Tarragona) و منطقه ساحلی «کوستا دورادا» (Costa Daurada)، دارای تاریخ فرهنگی فوق العاده جذابی است که در مجاورت ساحل می‌توانید مناظر خیره کننده را تماشا کنید. پیش از این که در مسیرهای طلایی ماسه‌ای قدم بگذارید، ویلای «پائو کاسالس ویلا» (Pau Casals Villa) واقع در محله ساحلی «سنت سالوادور» (Sant Salvador) ارزش یک توقف کوتاه برای بازدید را دارد. این ویلا که در ابتدا به عنوان خانه تابستانی توسط ویولن سل نواز مشهور جهان ساخته شد، در سال ۲۰۰۱ مورد مرمت و بازسازی قرار گرفت تا به موزه‌ای برای تجلیل از زندگی کاسالس تبدیل شود و با باغ‌های خیره کننده، سالن کنسرت و اتاق‌هایی که مجموعه هنری او را به نمایش گذاشته، تکمیل شده است.

۵٫ از زندگی شهری لذت ببرید

5. از زندگی شهری لذت ببرید

با بازگشت به شهر «رویس» (Reus) در ۶۷ مایلی (۱۰۹ کیلومتری) بارسلونا، تور خود را در کاتالونیا به پایان برسانید. این شهر همان جایی است که معمار بزرگ «آنتونی گائودی» (Antoni Gaudí) در سال ۱۸۵۲ متولد شد. او که به خلق ساختمان‌های منحصر به فرد افسانه‌ای شهرت دارد، ۱۶ سال اول زندگی خود را در این مکان سپری کرد. اگر چه هیچ یک از ساختمان‌های شهر رویس توسط خود گائودی ساخته نشده؛ اما، شهر با فلسفه معماری مدرن او شکل گرفته است. شما می‌توانید با سفر به زادگاه او، روز خود را در مرکز طراحی و موزه گائودی بگذرانید، آثار زندگی او را بررسی کنید و حتی در کارگاه مخصوص واقع در کلیسای بزرگ در Sagrada Familia نیز کار کنید. این کلیسا یکی از شاهکارهای معماری در جهان است که عظمتی مثال زدنی دارد.

آیا شما نیز تجربه سفر به این کشور غنی و زیبا را داشته‌اید؟ چه مواردی را می‌توانید به راهنمای محلی کاتالونیا اضافه کنید؟ پیشنهادات خود را با ما و همراهان همیشگی چاشنی به اشتراک بگذارید.

منبع: Love Exploring

امتیاز: ۵٫۰ از ۵ (۱ رای)

کمی صبر کنید…

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 265 views بار دسته بندی : جهان گردی تاريخ : 14 نوامبر 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها